VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: vwtoubi - 15.04.18 - klo:15:12

Otsikko: Kuljettajan turvavyö-ongelma
Kirjoitti: vwtoubi - 15.04.18 - klo:15:12
Eli kuljettajan turvavyö jumittelee vähänväliä, tulee ulos sen 5cm, ja lyö lukkoon. Ei auta, vaikka miten hiljaa/kovaa sitä nykkii. Seuraavana päivänä saattaa toimia ihan normaalisi. Onkohan mitään kotikonstia tuolle?  Auto on tuo B7 passatti, jos vaikuttaa asiaan....