Eli kuljettajan turvavyö jumittelee vähänväliä, tulee ulos sen 5cm, ja lyö lukkoon. Ei auta, vaikka miten hiljaa/kovaa sitä nykkii. Seuraavana päivänä saattaa toimia ihan normaalisi. Onkohan mitään kotikonstia tuolle? Auto on tuo B7 passatti, jos vaikuttaa asiaan....