VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: pete695 - 26.03.18 - klo:19:19

Otsikko: apua tarvis vähän
Kirjoitti: pete695 - 26.03.18 - klo:19:19
olisiko joku Uudellamaalla/Järvenpään
Lähellä joka laittaisi tyhjäkäyntiä vähän isommalle
Leon 2.0tdi FR-09