Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: pete695 - 26.03.18 - klo:19:19
Otsikko:
apua tarvis vähän
Kirjoitti:
pete695
-
26.03.18 - klo:19:19
olisiko joku Uudellamaalla/Järvenpään
Lähellä joka laittaisi tyhjäkäyntiä vähän isommalle
Leon 2.0tdi FR-09
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat