Onkohan jollakin tietoa tai esson baari tietoutta, että koska saadaan tuo pidennetty versio tänne pohjolaan myyntiin?
Kovasti olisi kiinnostusta tuohon vaikkakin taitaa olla hyvin sama auto kuin kodiaq.
Tiguan Allspace 18-> (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=38715.msg631791#msg631791)
Saisiko nämä viestiketjut yhdistettyä?