VAGarena.fi

Yleiset => Linkit => Audi => Aiheen aloitti: Jarsaa - 24.02.18 - klo:19:24

Otsikko: Audi S3Q /2002 vaihteisto ongelma.
Kirjoitti: Jarsaa - 24.02.18 - klo:19:24
Tuossa huomioin että liikkelle lähdettäessä normaalisti auto nykäisi ja sammui. Sitten lähti käyntiin ja pakitin tielle normaalisti. Noin 500m päässä rykäisi ja siihen loppui meno...ei edes startannut. Vikakin löytyi näkyy olevan porsio eikä torsio tämä 6v 02M laatikko.

Nyt seuraakin kysymys onko näissä missään mallissa järeänpää tasauspyörästöä joka sopisi 02m vaihdelaatikkoon tai saako jostain esim. torsiota tähän.

Kuvia mausteeksi kun rattaat ratsastavat...


(http://preview.ibb.co/eExHvx/20180224_181607.jpg) (http://ibb.co/guGo2c)

(http://preview.ibb.co/epGo2c/20180224_182111.jpg) (http://ibb.co/ioTe8H)