VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: Dieselgolf - 16.02.18 - klo:08:48

Otsikko: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Dieselgolf - 16.02.18 - klo:08:48
En tiedä onko palstan osasto oikea, mutta kuitenkin:

Haen paria osaa, pistin koodit suoraan GOOGLEen, ja aina pomppasi silmille esim AUTODOC , AUTONAVARAOSAT24 tai TOPAUTOOSAT yms sivuja.
Hinnat noissa on aikas jees.

MUTTA , onko noissa koira haudattuna ? Vai onko esim tuo AUTODOC ihan hyvä ja luotettava, niillä meinaan oli ns hinnat kohdillaan sille mitä haeskelen.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Jultsu - 16.02.18 - klo:09:28
Ei ole koiria eikä muitakaan eläimiä. Jotkut ovat raportoineet saaneensa eri valmistajien osia kuin mitä ovat tilanneet (tilattu kalliimpaa Lemförderiä mutta saatu halvempaa Meyleä tms.) mutta kyllä noissa reklamointi toimii.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: JJambs - 16.02.18 - klo:09:31
Autodocilta useemman kerran tilannut ja kaikki ollut niin kuin pitikin.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Dieselgolf - 16.02.18 - klo:10:25
No KIITOS kannustuksesta !
Näistä rohkaistuneena pistin sitten ensimmäisen tilaukseni sisään sinne AUTODOCiin,
katotaan kuinka äijän käy !
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: vatku - 02.04.18 - klo:11:34
Hei, saitte uuden foorumilaisen minusta. Pitkään on tullut luettua, mutta koska vielä ei ole konsernin autoa eksynyt pihaan, niin ei ole ollut tarvetta, mutta nyt ajattelin ihan yleisen mielenkiinnon kannalta, koska kyseistä asiaa ei ole oikein tullut esille millään foorumilla ulkomailta tilatessa, nimittäin takuu.

Jaan omat kokemukseni asioinnista autonvaraosat24:n kanssa (topautoosat, misterauto jne. sama puulaaki)

Ostin SWAG-hehkutulpat kyseisestä puljusta 2016 syksyllä, jotka pitivät olla pitkäkestoiset, jne. mutta alennuksessa. Samalla vaihdettiin orkkismallin hehkujenohjausyksikkö. Tulpat kesti n. 4 kuukautta, kun rupesi ilmoittelemaan vikoja. Kun tulpat vaihdettiin, niin kolme oli pimeitä. Täytin reklamaatiodokumentit, lähetin tulpat takaisin heidän vaatimusten mukaan. Sanoivat, että käsittelyaika on 8 viikkoa. No, kolmen kuukauden kuluttua otin uudestaan yhteyttä ja pahoittelivat, ilmoittivat että ottavat uudestaan käsittelyyn, käsittelyaika 8 viikkoa. Uhkasin viedä asian foorumeille. Pahoittelivat, sanoivat että käsittelevät pian. Nyt 1,5 vuotta myöhemmin en ole saanut minkäännäköistä vastausta heidän käsittelyihinsä.

Lupauksen mukaisesti laitan tämän nyt julkiseksi ja pyydän vastinetta heiltä asiaan.

Summa mitä hain oli tulpat, plus kärähtänyt hehkujenohjausboksi plus vaihtotyöt, yhteensä n. 400 euroa. Auto oli BMW 530d M57N2

Eli yhteenvetona voisi todeta, että kyseisessä puljussa ei ole osilla mitään takuuta.

Wemax Group GmbH & Co.KG
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlin
Saksa

Tel.: +358 7532 52112


E-Mail: info@topautoosat.fi
Web: http://www.topautoosat.fi (http://www.topautoosat.fi)
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Enhancer - 02.04.18 - klo:11:49
Eipä vastaa millään tasolla omia kokemuksiani topautoosista / autodoc:sta.

Uudet hehkut ja vaihtotyön toki ymmärrän vaatimuksessasi, mutta miksi heidän pitäisi korvata ohjainyksikkö?

Tietysti Autodoc:n kanssa pätee sama kuin muuallakin, ostajan pitää osata isosta valikoimasta ostaa laadukasta tavaraa ja jättää SWAG:t ostamatta. Boschin hehkuja olisi varmaankin ollut myös tarjolla?
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Geoman - 02.04.18 - klo:12:34
AutoDoc on OK, mutta jostain syystä he ottavat Suomen ALV:n 24%. Tämä on varmaankin sen vuoksi, että suomalaiset yritykset saavat Suomesta ALV-vähennyksen, jos maksettaisiin Saksaan 19%, niin suomalaisten yritysten on mahdoton saada ALV-vähennys. Yksityishenkilölle olisi edullisempi maksaa Saksan ALV.

Lähetyskuluissa on eri saksalaisilla yrityksillä noin 8...18  euron eroja eri toimittajilla. Autodoc:in yleinen lähetyskulu on noin 16 euroa ja joillakin se on vain 8 euroa, joillakin 26 euroa. Tällä merkitystä lähinnä pienien hankintojen yhteydessä.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: vatku - 02.04.18 - klo:12:46
Lainaus käyttäjältä: Enhancer - 02.04.18 - klo:11:49
Eipä vastaa millään tasolla omia kokemuksiani topautoosista / autodoc:sta.

Uudet hehkut ja vaihtotyön toki ymmärrän vaatimuksessasi, mutta miksi heidän pitäisi korvata ohjainyksikkö?

Tietysti Autodoc:n kanssa pätee sama kuin muuallakin, ostajan pitää osata isosta valikoimasta ostaa laadukasta tavaraa ja jättää SWAG:t ostamatta. Boschin hehkuja olisi varmaankin ollut myös tarjolla?

Kyllä, olisi pitänyt ostaa Boscheja, mutta luotin, että noilla nyt olisi takuu ja mainostivat niitä kuitenkin pitkäkestoisiksi hehkuiksi. Bemarilla ohjainrele kärähtää yleensä aina kun hehku kärähtää ja nyt oli jo kolme hehkua pimeänä, kun ne vaihdettiin. Lisäksi ostin heiltä myös hehkureleen samassa ostoksessa.

Niin, ja Misterautolla ei olekaan mitään tekemistä tämän kanssa, vaikka moni muu domain johtaakin autodocille.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: hemmom - 02.04.18 - klo:13:02
Lainaus käyttäjältä: Geoman - 02.04.18 - klo:12:34
AutoDoc on OK, mutta jostain syystä he ottavat Suomen ALV:n 24%. Tämä on varmaankin sen vuoksi, että suomalaiset yritykset saavat Suomesta ALV-vähennyksen, jos maksettaisiin Saksaan 19%, niin suomalaisten yritysten on mahdoton saada ALV-vähennys. Yksityishenkilölle olisi edullisempi maksaa Saksan ALV.

Lähetyskuluissa on eri saksalaisilla yrityksillä noin 8...18  euron eroja eri toimittajilla. Autodoc:in yleinen lähetyskulu on noin 16 euroa ja joillakin se on vain 8 euroa, joillakin 26 euroa. Tällä merkitystä lähinnä pienien hankintojen yhteydessä.

Autodoc noudattaa vain lakia. Jos verkkokauppa myy Suomeen yli 35 000â,¬ arvosta tavaraa vuodessa tulee ALV maksaa Suomeen. Suurin osahan verkkakaupoista ei tätä lakia noudata.

http://kauppa.fi/kauppa_fi/ajankohtaista/uutiset/ulkomaisten_verkkokauppojen_alv_maksujen_seuranta_tiukkenee_25700 (http://kauppa.fi/kauppa_fi/ajankohtaista/uutiset/ulkomaisten_verkkokauppojen_alv_maksujen_seuranta_tiukkenee_25700)
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Repost - 02.04.18 - klo:13:22
Ilmeisesti samaa puljua nuo kaikki Top Auto-osat,  Misterauto, Autodoc, autovaraosat 24 yms. Ainakin ennen niillä oli monella samat osoitteet ja puhelinnumerot.

Olen itse tilannut pari kertaa tuolta Top Auto-osat sivulta osia. Molemmilla kerroilla meni ketuiksi kuin jeesuksen pääsiäinen.

Molemmilla kerroilla tilasin useampia "merkki" osia samalla tilauksella. Molemmilla kerroilla puolet osista oli minulta kysymättä vaihdettu johonkin heidän omaan kiinanromumerkkiin jota en nyt edes muista. Se oli kuitenkin jo ensisilmäyksellä katsottuna täyttä sontaa.

Molemmilla kerroilla sain pitkällisen prosessin ja uhkailun jälkeen rahani takaisin niistä osista jotka palautin koska en ollut kyseistä merkkiä tilannut.

Korostan vielä että vaikka sivut on suomeksi niin asiakaspalvelua ei saa suomeksi.
Kaikki puhelut ja sähköpostit käytiin englanniksi.
Millään eivät olisi halunneet palauttaa rahoja. Jouduin uhkailemaan rikosilmoituksella, eu kuluttajasuojaan valittamisella ja netissä kaililla mahdollisilla sivuilla varoittamaan tekemästä kauppoja kunnes viimein suostuivat rahani palauttamaan.

En osta enää noista puljuista jotka liittyvät tuohon top auto-varaosat kytkökseen.

Kun googlettaa noita myyjiä niin löytää todella paljon samoja valituksia. Eli tuo osien vaihtaminen kiinanroskaan on systemaattista ja täysin tarkoituksellista.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: a_jaba - 02.04.18 - klo:16:07
^Muun muassa tämä on yksi syy miksi netistä tilatessa maksan aina credit kortilla niin on paljon helpompi "taistella" rahat takaisin vääristä tuotteista. Sama juttu jos pulju menee konkkaan (esim Anttilan tapaus) tilauksen jälkeen ja ennen kuin tavarat on postitettu niin rahoja on turha haaveilla takas jos maksua ei tehnyt luottokortilla.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Geoman - 02.04.18 - klo:16:56
Lainaus käyttäjältä: hemmom - 02.04.18 - klo:13:02
Autodoc noudattaa vain lakia. Jos verkkokauppa myy Suomeen yli 35 000â,¬ arvosta tavaraa vuodessa tulee ALV maksaa Suomeen. Suurin osahan verkkakaupoista ei tätä lakia noudata.

http://kauppa.fi/kauppa_fi/ajankohtaista/uutiset/ulkomaisten_verkkokauppojen_alv_maksujen_seuranta_tiukkenee_25700 (http://kauppa.fi/kauppa_fi/ajankohtaista/uutiset/ulkomaisten_verkkokauppojen_alv_maksujen_seuranta_tiukkenee_25700)
Kiitos tiedosta. En tiedä miten verkkokauppa mäåäritellään. Kuitenkin Saksassa on paljon autoliikkeitä, joista voi tilata alemmalla Saksan ALV:llä ka toimituskulutkin ovat alhaisemmat.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: vatku - 02.04.18 - klo:19:16
Misterauton sekoitin suotta. Tuo tuli muistista, että olisi ollut samaa, mutta tuo topautoosat, autonvaraosat24 ja autodoc ovat samaa puljua, vaikka löytyy kolmea eri GmbH:ta taustalta.

Lähtökohtaisesti oma vika, kun ostin huonoa tavaraa, mutta luotin, että myyjä vastaisi samalla tavalla myymästään, kuin yleensäkin.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Enhancer - 02.04.18 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: Repost - 02.04.18 - klo:13:22
Ilmeisesti samaa puljua nuo kaikki Top Auto-osat,  Misterauto, Autodoc, autovaraosat 24 yms. Ainakin ennen niillä oli monella samat osoitteet ja puhelinnumerot.

Olen itse tilannut pari kertaa tuolta Top Auto-osat sivulta osia. Molemmilla kerroilla meni ketuiksi kuin jeesuksen pääsiäinen.

Molemmilla kerroilla tilasin useampia "merkki" osia samalla tilauksella. Molemmilla kerroilla puolet osista oli minulta kysymättä vaihdettu johonkin heidän omaan kiinanromumerkkiin jota en nyt edes muista. Se oli kuitenkin jo ensisilmäyksellä katsottuna täyttä sontaa.

Molemmilla kerroilla sain pitkällisen prosessin ja uhkailun jälkeen rahani takaisin niistä osista jotka palautin koska en ollut kyseistä merkkiä tilannut.

Korostan vielä että vaikka sivut on suomeksi niin asiakaspalvelua ei saa suomeksi.
Kaikki puhelut ja sähköpostit käytiin englanniksi.
Millään eivät olisi halunneet palauttaa rahoja. Jouduin uhkailemaan rikosilmoituksella, eu kuluttajasuojaan valittamisella ja netissä kaililla mahdollisilla sivuilla varoittamaan tekemästä kauppoja kunnes viimein suostuivat rahani palauttamaan.

En osta enää noista puljuista jotka liittyvät tuohon top auto-varaosat kytkökseen.

Kun googlettaa noita myyjiä niin löytää todella paljon samoja valituksia. Eli tuo osien vaihtaminen kiinanroskaan on systemaattista ja täysin tarkoituksellista.

Oudolta kuulostaa. Olen tuolta tilannut 14 kertaa tavaraa, joka kerta kerännyt sen verran tutuille tms. tilattavaa että summat ovat olleet 150-400â,¬ välimaastossa ja tavara tullut sitten ilmaisella toimituksella.

Yhden kerran on tullut Brembon jarrulevypari niin, että toinen oli lakkapinnalla ja toinen tavallinen levy. Tästä sain yhdellä sähköpostilla rahat takaisin, ja tilasin uuden levyn, vanhaa / väärää ei tarvinnut palauttaa.

Kertaakaan ei ole tullut mitään tuotevaihtoja, vaan juuri se tuote mitä olen tilannut. Aina tilannut mann-filteriä, boschia, bremboa jne. parasta mahdollista. Hinnat samaa tai alle kun täällä halvin Motonetin tarvike. Toki olen myös katsonut että tilaamani tavaraa on varastossa.

Olen käyttänyt maksutapaan Klarnan ilmaista laskua tai luottokorttia, joka tapuksessa tavara on ennen kädessä kuin maksu tapahtuu.

En keksi mitään syytä miksi koskaan ostaisin Suomesta mitään, ellei sitten tilanne ole niin akuutti etten voi 3-4 päivää toimitusta odottaa.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: matiaslehtonen - 16.04.18 - klo:10:32
Autodocilta myös pari kertaa tullut tilattua. Edellisen kerran tilasin ilmastoinnin kompuran ja muut osat autovaraosat24:sta. Olen ollut tyytyväinen molempiin. Tilatut osat on tulleet nopeasti ja tuleehan tuossa säästöä aika paljon verrattuna Suomen hintoihi. Suosittele kokeilemaan  8)
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Tulppu - 19.07.18 - klo:12:30
Itse tilasin joku tovi sitten imuputken alvadi.ee:stä. Siellähän on sivut suomeksi ja ihan edulliset hinnat. Tavara tuli muutamassa päivässä, joskin oli vääränlainen (oma vika, vääränlaisen tilasin). Tästä sitten asiakaspalveluun ilmoitusta, että voisinko palauttaa tuotteen. Tuli vastaus "

Terve!

Osa palautaa samalla ovenavaus  koodilla takasii.

Ystävällisin terveisin"

Mitä lie sitten sama ovenavaus koodi tarkoittaa  ;D Postiin kuitenkin marssin ja tiskillä ilmoitin, että haluisin palauttaa. No, eihän toki tämmöisillä ulkomaisilla halpaketjuilla ole mitään ilmaista palautusta, vaan jouduin maksamaan postikulut jotain 8 â,¬:n päälle. Pistin myös pakettiin kirjeen, jossa kerroin tilausnumerot, omat yhteystiedot jne. Mielenkiinnolla odotan, saanko ikinä rahojani takaisin. Ei sinällään isoa menetystä tule, vaikken saisikaan.

Summa summarum: ulkomailta saattaa saada halvemmalla, mutta hyvä olisi varautua vääränlaisiin osiin ja niistä seuraaviin A) rahanmenetyksiin tai B) melkoiseen taisteluun.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Tulppu - 09.08.18 - klo:11:45
Iloinen yllätys eli rahat oli ilmestyneet takaisin tilille. Tämän perusteella ei siis pahaa sanottavaa alvadista  :)
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: AnttiY - 09.08.18 - klo:13:35
Pari hyväksi havaittua firmaa, josta on tullut osia tilattua:

www.parts2go.de (http://www.parts2go.de) ( 3C Passatin katalysaattori)

www.autoteile-supermarkt.de (http://www.autoteile-supermarkt.de) (Samaan passattiin lamdba-anturi ja huolto-osia, kaikki Boschilaista)

www.bandel-online.de (http://www.bandel-online.de) (Boran tukivarsisetti, Febi ja ATE etujarrut) Nämä on vielä paketissa, mutta ihan oikeata ja kuranttia tavaraa näkyy olevan

En ole koskaan joutunut palauttamaan mitään, joten en osaa sanoa, miten em. firmojen kanssa se sujuu.

Kaikissa maksettu Paypalilla ja tavara tullut noin 1,5 viikossa
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: o.b. - 09.08.18 - klo:14:08
ETKA:sta varaosanumero(t) ja sitten hakemaan www.ebay.de (http://www.ebay.de) tai www.ebay.co.uk (http://www.ebay.co.uk) -sivustoilta. Yläreunasta versand nach Finnland ja vasemmasta reunasta alueeksi Eurooppa.

Sitten vaan valitsemaan edullisin paikka, josta haluamaansa merkkiä saa. Usein Baltian maista saa edullisimmilla postituskuluilla kuin muualta. Kannattaa toki tarkistaa kaupan saama palaute.

Oikea varaosanumero on ehdoton vaatimus. Ilman sitä saattaa tulla väärä osa. Merkki- ja mallilistaukset ovat suuntaa-antavia.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: jannekni - 29.12.18 - klo:15:48
Autodoc, autonvaraosat, topauto jne... Surkea pulju! Tilasin osan joka sivuston mukaan, rekisterinumeron syötettyäni, kävi autooni. Mutta ei käynytkään. Ohjelma ei tarkasta mitään rekisterinumeron avulla vaan itse pitäisi etsiä alkuperäisosan oe- koodi ja verrata siihen. Tätähän ei muisteta missään mainita. Takaisin lähettäminen ei kannata koska postimaksut pitäisi maksaa itsellä! Sopiva osa paljon halvempi Motonetissa. Sivusto hoonoa soomea eikä muutenkaan vakuuta. Ei voi suositella kenellekään!
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Skeida-Bob - 29.12.18 - klo:16:56
Tämä edellä mainittu pulju juurikin yrpii eniten siksi että se tukkii hakutuloslistauksen usealta eri domainilta toistamiensa samojen hakutulosten takia bannereineen, en väitä etteikö sieltä ehkä jotain voi löytääkin mutta erkeleen työlääksi se on tehty, kartan automaattisesti aika helposti.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: vwmies - 29.12.18 - klo:17:06
Joo kyllä OEM numero pitää olla.

Sukulaiselle ebay scheissesaitilta tilatut Mondeo Mk III jarruosista / koko kierros levyineen palat eivät sopineet farkkkuun taakse. Sedaniin kylläkin. Itsekin myönsivät, ettei kohdesivun listaus välttämättä pidä paikkaansa. Puljua en nyt muista, iso oli kuitenkin. Ja palat olisi pitänyt palauttaa tolkuttomilla postikuluilla.
Väänsin asian auf Deutsch rautalangasta, ja lopulta negaa vihjaamalla saatiin 50e hyvitys. Toki oli maksettu PayPalilla.

Toiseen sukulaisen Ocuun (omg) ATB-Autoteilesta hankittu EGR venttiili oli suoraan viallinen vaikka uusi olikin:   :( :o

(https://img.aijaa.com/m/00123/14652636.jpg) (https://aijaa.com/z1GweQ)

Tässäkin olisi n. 27â,¬ palautuspostit pitänyt maksaa itse, osa kustansi alle 40â,¬ rahteineen. Ei hyvää päivää.

Arvoitus: mikä on vialla ? Ei sopivuus ko. Skeidaan.  >:(


Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: hiksi - 29.12.18 - klo:18:38
Lainaus käyttäjältä: Geoman - 02.04.18 - klo:12:34
AutoDoc on OK, mutta jostain syystä he ottavat Suomen ALV:n 24%. Tämä on varmaankin sen vuoksi, että suomalaiset yritykset saavat Suomesta ALV-vähennyksen, jos maksettaisiin Saksaan 19%, niin suomalaisten yritysten on mahdoton saada ALV-vähennys. Yksityishenkilölle olisi edullisempi maksaa Saksan ALV.

Lähetyskuluissa on eri saksalaisilla yrityksillä noin 8...18  euron eroja eri toimittajilla. Autodoc:in yleinen lähetyskulu on noin 16 euroa ja joillakin se on vain 8 euroa, joillakin 26 euroa. Tällä merkitystä lähinnä pienien hankintojen yhteydessä.

Ei nyt liity topicciin mitenkään, mutta jos yritys ostaa Saksasta (tai muista EU-maista) niin yritys maksaa Saksalaiselle kaupalle verottoman hinnan ja sitten kirjanpidossa pyöritellään hintaan Suomen alvi päälle ja sen taas saa sitten vähentää.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: jalkkis - 08.05.21 - klo:16:57
Nostetaan vanha aihe ylös. Ajattelin tilata varaosia ulkomaita tulevaa huoltoa varten (Seat Leon ST 1.0TSI DSG 2017). Onko olemassa jossain luotettavaa oem-varaosakoodiluetteloa, siis muuta kuin ETKA?

Tulppia metsästän, kun Suomesta ei näytä saavan. Olen ymmärtänyt, että OEM-koodi olisi OE-04E 905 602 D ja esim. NGK:n IKER7A8EGS olisi vastaava mutta kun nettivaraosakauppojen listauksiin ei osaa luottaa....

Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Jultsu - 08.05.21 - klo:19:03
Nettietkoja on maailma pullollaan. Osasta tosin puuttuu korvaavien varaosanumeroiden hakutoiminto. 2017 malliseen tuskin nyt ihan hirveän montaa iteraatiota on vielä ehtinyt kertymään.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: jalkkis - 09.05.21 - klo:09:47
Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 08.05.21 - klo:19:03
Nettietkoja on maailma pullollaan. Osasta tosin puuttuu korvaavien varaosanumeroiden hakutoiminto. 2017 malliseen tuskin nyt ihan hirveän montaa iteraatiota on vielä ehtinyt kertymään.

Joo. En jaksanut säätää enempää, joten tilasin ahw-shopista. Sieltä saanee just sitä mitä tilaakin.
Otsikko: Vs: Varaosien tilaus ulkomailta
Kirjoitti: Tos® - 09.05.21 - klo:10:57
https://www.partslink24.com/ (https://www.partslink24.com/)

Tuolta pääsee katsomaan myös uusien autojen osaluetteloja vin-numeron perusteella.
Tosin maksua vastaan.

Demoversiokin näyttää jo jotain tietoja.