VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Fabia III (14-) => Aiheen aloitti: teraja - 31.01.18 - klo:22:31

Otsikko: Tuulilasin pesu
Kirjoitti: teraja - 31.01.18 - klo:22:31
Saako Fabian pyyhkimet pyyhkäisemään viiveellä pissapojan käytön ja sen pyyhkäisyiden jälkeen, jotta viimeiset valumat tulisi pyyhittyä?

Jopa vanha Fiat 2004-vuotisena teki tuon, eli kun ikkunaa pesi, pyyhki jatkuvalla ja sitten pyyhkäisi vielä kerran muutaman sekunnin jälkeen, jottei lasiin valunut ylälaidasta jäljellejäänyttä pesunestettä suirona. Luulis että Simply Cleverkin osaisi... :D