Moro! Omassa T4:ssa alkaa olla aika syöty tuo ratti, eikä ainakaan purussa olevista Transportereista yhtään parempaa löydy, joten onko esim Passateissa samaa rattia käytetty? Ainakin kovin samannäköinen on ja niitä on enempi tarjolla
Etsin siis nelipuolaista ohjauspyörää vm 02 caravelleen