VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: Glygoli - 30.01.18 - klo:15:13

Otsikko: Volkkareiden rattien yhteensopivuus
Kirjoitti: Glygoli - 30.01.18 - klo:15:13
Moro! Omassa T4:ssa alkaa olla aika syöty tuo ratti, eikä ainakaan purussa olevista Transportereista yhtään parempaa löydy, joten onko esim Passateissa samaa rattia käytetty? Ainakin kovin samannäköinen on ja niitä on enempi tarjolla

Etsin siis nelipuolaista ohjauspyörää vm 02 caravelleen