VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Keijjo - 23.01.18 - klo:15:52

Otsikko: Vikakoodi P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit problem
Kirjoitti: Keijjo - 23.01.18 - klo:15:52
Pitkää matkaa ajaessa kovalla pakkasella ( > -20c) syttyi hehkun varoitusvalo ja kaikki tehot hävisivät tai ainakin rajoittuvat runsaasti. Luin vikakoodin pysäkillä ja otsikon mukainen errori siellä luki. Missähän siis mahtaisi olla vikana kun EGR on tulpattu ja päästöoptimointi suoritettu. Muuta huomioitavaa, että kovalla pakkasella lämpötila ei nouse puoleen väliin vaan jää yhtä pykälää vaille, liekkö termari entinen?

Lisättäköön, että maski on ummessa lukuunottamatta VW-merkin rakoja. Auto Passat TDI 2.0 -07.