VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: Juupajoki - 12.01.18 - klo:17:40

Otsikko: Vw passat 3c puhallin ja talvipesu
Kirjoitti: Juupajoki - 12.01.18 - klo:17:40
Vw passat 3C lämmityslaite lopettaa toimintansa talvisen autopesun jälkeen. Ilmeisesti siellä jäätyy joku? Vasta pitkä  lämmittely/kuivattelu lämpöisessä parkkihallissa palauttaa toimintakunnon takaisin. Onko tietoa/vinkkkä mikä siellä jäätyy?