VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: akiisi - 09.01.18 - klo:22:05

Otsikko: kannen plaanaus
Kirjoitti: akiisi - 09.01.18 - klo:22:05
Pitääkö venttiilien istukoita jyrsiä kun kävin suoristamassa kannen niin siitä otettiin puoli milliä pois. Autona siis VW golf 1.6 16v AZD.