Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: akiisi - 09.01.18 - klo:22:05
Otsikko:
kannen plaanaus
Kirjoitti:
akiisi
-
09.01.18 - klo:22:05
Pitääkö venttiilien istukoita jyrsiä kun kävin suoristamassa kannen niin siitä otettiin puoli milliä pois. Autona siis VW golf 1.6 16v AZD.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat