VAGarena.fi

Yleiset => Linkit => Audi => Aiheen aloitti: Uuppa - 29.12.17 - klo:17:22

Otsikko: A6 -97 Automaattilaatikko ongelma
Kirjoitti: Uuppa - 29.12.17 - klo:17:22
Kaverin puolesta laittelen tänne viestiä avun toiveessa:

Autona siis 1997 A6 2.8 bensa automaatti Quattro, kaverit vaihtaneet vaihteiston öljyt ja nyt ongelmana on että P, R vaihteet toimivat mutta D vaihteella pääsee pienen matkan ja sitten tyssää, kaasua kun antaa ja mitään ei tapahdu

Vikakoodit lukivat ja antaa koodia Obd code p1728
(http://preview.ibb.co/fFzYGb/received_10216023672891475.png) (http://ibb.co/nCeYGb)

Suomennoksena löysivät että pyörimisanturi vikana ja autossa on abs anturi oikealla edessä ollut pitkään täysin palasina ja kaveri ihmetteli voiko kyseinen anturi sekoittaa laatikon niin ettei eteenpäin pääse paljoakaan

Kiitos etukäteen vastauksista