VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Tiguan II (16-) => Aiheen aloitti: mikkole - 21.12.17 - klo:21:21

Otsikko: tiguan coupe
Kirjoitti: mikkole - 21.12.17 - klo:21:21
Milloinkahan tuo coupe tiguan olisi tulossa suomeen? Onko tietoa?