Otsikon mukainen auto vm. 2002 käy huonosti tyhjäkäyntiä ravistaen. Välillä sammuu, välillä ei. Tehot tallessa. Ilmaa tulee polttoaine letkussa kyllä, mutta asentajan mukaan normaalia? Olen vaihtanut moottorin puoleiset letkut uusiin.
LVI-asentaja?
Toimivassa polttoainelinjastossa ei kulje yhtään ilmakuplaa. Ei ainakaan silloin kun "opiskelijavalo" on sammuksissa.
+1
Selvä, taitaa mennä tankin irrotus töiksi, muualtakaan ei taida päästä käsiksi tankilta lähtevälle/paluulle?
En ole vielä törmännyt volkkarrin, jossa olisi tarvinnut PA-tankki irroittaa moisen takia.
Pelkäjän penkin alla luukku?