VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: Transpoort - 21.12.17 - klo:20:00

Otsikko: Transporter t4 käy huonosti
Kirjoitti: Transpoort - 21.12.17 - klo:20:00
Otsikon mukainen auto vm. 2002 käy huonosti tyhjäkäyntiä ravistaen. Välillä sammuu, välillä ei. Tehot tallessa. Ilmaa tulee polttoaine letkussa kyllä, mutta asentajan mukaan normaalia? Olen vaihtanut moottorin puoleiset letkut uusiin. 
Otsikko: Vs: Transporter t4 käy huonosti
Kirjoitti: o.b. - 21.12.17 - klo:21:55
LVI-asentaja?

Toimivassa polttoainelinjastossa ei kulje yhtään ilmakuplaa. Ei ainakaan silloin kun "opiskelijavalo" on sammuksissa.
Otsikko: Vs: Transporter t4 käy huonosti
Kirjoitti: Larmatin - 21.12.17 - klo:22:23
+1
Otsikko: Vs: Transporter t4 käy huonosti
Kirjoitti: Transpoort - 21.12.17 - klo:22:40
Selvä, taitaa mennä tankin irrotus töiksi, muualtakaan ei taida päästä käsiksi tankilta lähtevälle/paluulle?
Otsikko: Vs: Transporter t4 käy huonosti
Kirjoitti: o.b. - 21.12.17 - klo:22:52
En ole vielä törmännyt volkkarrin, jossa olisi tarvinnut PA-tankki irroittaa moisen takia.

Pelkäjän penkin alla luukku?