Tällainen tulossa rajattuna eränä: http://www.skoda-auto.com/en/news/pages/2017-12-12-limited-edition-fabia.aspx (http://www.skoda-auto.com/en/news/pages/2017-12-12-limited-edition-fabia.aspx)
Erikoista, että 1.4TSI laitetaan nokalle rajattuun erään, miksi ei sitten ollut pysyvämpänäkin vaihtoehtona. Tai miksi ei uusi 1.5TSI EVO?
Itsellä 110hp 1.2TSI enkä kyllä ole enempää tehoja kaivannut kertaakaan, mutta kyllähän pieni auto ja suuremmat tehot aina kiehtoo :D