VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf / Jetta V (03–08) => Aiheen aloitti: Dissection - 28.11.17 - klo:10:07

Otsikko: Mk5 variant vaihtui toiseen merkkiin
Kirjoitti: Dissection - 28.11.17 - klo:10:07
Juu,ei löytyny sopivia bensa Golfeja tai Leoneita niin piti ottaa sitten uudehko kolmosbemmi alle. Erittäin positiivinen kokemus ainakin näin 5 päivän omistamisen jälkeen  Automaatti toimii hienosti ja ajaminen on kivaa :)
Otsikko: Vs: Mk5 variant vaihtui toiseen merkkiin
Kirjoitti: Dissection - 28.11.17 - klo:10:14
Sen voin sanoa että Golfista jäi erittäin hyvä maku. Ei vian vikaa yhtään missään,kilsoja oli 87t kun myin pois. Liike hyvitti 8 tonnia ja on jo myyty eli meni näk nopeasti kaupaksi.