https://www.facebook.com/bbcnews/videos/10155347213072217/ (https://www.facebook.com/bbcnews/videos/10155347213072217/)
Kumpikin helppoa, sekä käyttäminen että varastaminen... nukutko enää rauhassa avaimet pöydällä ;)
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3729118/Bemarin+varusteisiin+viehtynyt+varas+Hangon+vapaasatamassa (http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3729118/Bemarin+varusteisiin+viehtynyt+varas+Hangon+vapaasatamassa)
Näimpä ;)
Tarina ei toki kerro, moneenko mentiin sisään ilman voimaa ;D