VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: juppep - 27.11.17 - klo:22:01

Otsikko: Kessy - foliohattuako avaimille
Kirjoitti: juppep - 27.11.17 - klo:22:01
https://www.facebook.com/bbcnews/videos/10155347213072217/ (https://www.facebook.com/bbcnews/videos/10155347213072217/)

Kumpikin helppoa, sekä käyttäminen että varastaminen... nukutko enää rauhassa avaimet pöydällä ;)
Otsikko: Vs: Kessy - foliohattuako avaimille
Kirjoitti: sakal83 - 30.11.17 - klo:11:42
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3729118/Bemarin+varusteisiin+viehtynyt+varas+Hangon+vapaasatamassa (http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3729118/Bemarin+varusteisiin+viehtynyt+varas+Hangon+vapaasatamassa)
Näimpä  ;)
Tarina ei toki kerro, moneenko mentiin sisään ilman voimaa  ;D