VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf / Jetta V (03–08) => Aiheen aloitti: Kr1sus - 21.11.17 - klo:21:26

Otsikko: vw golf 5 variant alumiiniset poljinpinnat
Kirjoitti: Kr1sus - 21.11.17 - klo:21:26
Tuli tilattua pinnat aliexiltä. Kaikki istu hyvin mutta kaasupoljin oli jotenkin liian pieni, Ei istunut sitten millään vaikka saman mallinen oli... Onko kokemuksia. Ja jos on niin sitä kaasupoljinpintaa etsiessä :D ?