Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf / Jetta V (03–08) => Aiheen aloitti: Kr1sus - 21.11.17 - klo:21:26
Otsikko:
vw golf 5 variant alumiiniset poljinpinnat
Kirjoitti:
Kr1sus
-
21.11.17 - klo:21:26
Tuli tilattua pinnat aliexiltä. Kaikki istu hyvin mutta kaasupoljin oli jotenkin liian pieni, Ei istunut sitten millään vaikka saman mallinen oli... Onko kokemuksia. Ja jos on niin sitä kaasupoljinpintaa etsiessä :D ?
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat