VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: akorhonen - 19.11.17 - klo:21:02

Otsikko: Laturin vapaakytkin
Kirjoitti: akorhonen - 19.11.17 - klo:21:02

Laturin vapaakytkintietäjiä? 1,9 SDI vm.2004. Alkuperäisessä laturissa oli kirkkaan teräksen värinen vapaakytkin (OWC). Ostin tarvikelaturin, jossa paikallaan mustan värinen laturinhihnakytkin vapaakytkimellä (OAD). Onko sama kumman tyyppinen vapaakytkin laturissa kiinni? GATESin linkki ohessa..

https://ww2.gates.com/europe/file_display_common.cfm?
thispath=Europe%2Fdocuments_module&file=TB_040_E9_OAP%2Epdf
Otsikko: Vs: Laturin vapaakytkin
Kirjoitti: o.b. - 19.11.17 - klo:22:13
https://ww2.gates.com/europe/file_display_common.cfm?thispath=Europe%2Fdocuments%5Fmodule&file=TB%5F040%5FE9%5FOAP%2Epdf

Toimisikohan tuo linkki paremmin. Aika selkeästi lopussa sanotaan, että eivät ole keskenään vaihtokelpoisia. Mutta varmaan se laturi siellä aikansa kestää vaikka olisi väärä vapaakytkin.