Osaako kukaan neuvoa termostaatin vaihtoa, luulen tietäväni termostaatin paikan (EHKÃ,,). Mutta termostaatin kotelo näyttää erilaiselta minkä ostin samanmuotonen kyllä. missä mahtaa olla jäähdytysnesteen tyhjennys venttiili?
Nesteet otetaan ulos jäähdyttimen alareunassa olevasta hanasta.