VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: audi93 - 17.11.17 - klo:16:37

Otsikko: Audi 100 vm93 puhallin
Kirjoitti: audi93 - 17.11.17 - klo:16:37
oisko Tampereen seudulla ketään jolta sais apua kojelaudan purkuun ja apua puhaltimen korjaukseen. Tuulilasin edessä oleva puhallin ei pelitä muut kyllä. Epätoioinen nainen kyselee