VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: shaman - 09.11.17 - klo:19:10

Otsikko: VCDS Skannaus avunpyyntö (Passat vm.2012 / 2.0 TDI)
Kirjoitti: shaman - 09.11.17 - klo:19:10
Terve,

Pyytäisin jotakuta joka haluaisi jeesata sen verran, että autosta saataisiin koko vcds scan tehtyä ja lähetettyä se minulle sähköpostilla niin pääsisin asioissa eteenpäin. Sovitaan sitten sopiva korvaus jeesistä. Mieluiten Espoo, mutta Vantaa ja Helsinki myös vallan ok.

Voisi laittaa vaikka privaa. Kiitos etukäteen !
Otsikko: Vs: VCDS Skannaus avunpyyntö (Passat vm.2012 / 2.0 TDI)
Kirjoitti: djoh - 09.11.17 - klo:19:41
Pohjois-espoossa löytyis, laita privaa vaikka.
Otsikko: Vs: VCDS Skannaus avunpyyntö (Passat vm.2012 / 2.0 TDI)
Kirjoitti: shaman - 09.11.17 - klo:21:25
Avunpyyntöön vastattu, kiitos djohille.