Autosta syttyi puola palamaan/savuaan. Uuden vaihdoin tilalle eikä auto enään käynnisty.
Mistähän kannattais lähteä vikaa etsimään?
Mikä muu voi hajota samalla kun puola kyrvähti.Johdot näytti päälisin puolin olevan kunnosa.
(http://preview.ibb.co/iu0VDG/IMG_20171103_WA0004.jpg) (http://ibb.co/fSPCSb)
(http://preview.ibb.co/gMyd0w/IMG_20171104_WA0001.jpg) (http://ibb.co/b5b97b)
Semmoisia vikakoodeja löytyi.
Kiitos jos joku osaisi auttaa.:)
Mahtaako ECU ohjata tuota puolaa suoraan? Saattanut ECUn transistoriohjattu lähtö ottaa kipeää.
Sulake?
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 04.11.17 - klo:22:53
Sulake?
Mikähän sulake on puolalle? Löytyykö konepellin alta vai kojelaudan kyljestä? Ja sulakkeen numerokin auttais :)
No ei puolalle tietty ole omaa sulaketta. Mutta ohjaus tulee ECU:lta ja sille saattaa olla useampikin sulake.
Joku lämpötila-anturikin tuossa näyttää oireilevan. Sekin saattaa vaikuttaa käynnistykseen. Varsinkin moottorin lämpötila-anturi saattaa estää käynnistyksen kun ECU luulee koneen olevan lämmin.