VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf / Jetta V (03–08) => Aiheen aloitti: TeeTeeTee - 04.11.17 - klo:20:13

Otsikko: Jetta fsi 1.6 2006 ei käynnisty puolan vaihdon jälkeen.
Kirjoitti: TeeTeeTee - 04.11.17 - klo:20:13
Autosta syttyi puola palamaan/savuaan. Uuden vaihdoin tilalle eikä auto enään käynnisty.
Mistähän kannattais lähteä vikaa etsimään?
Mikä muu voi hajota samalla kun puola kyrvähti.Johdot näytti päälisin puolin olevan kunnosa.
(http://preview.ibb.co/iu0VDG/IMG_20171103_WA0004.jpg) (http://ibb.co/fSPCSb)


(http://preview.ibb.co/gMyd0w/IMG_20171104_WA0001.jpg) (http://ibb.co/b5b97b)

Semmoisia vikakoodeja löytyi.
Kiitos jos joku osaisi auttaa.:)
Otsikko: Vs: Jetta fsi 1.6 2006 ei käynnisty puolan vaihdon jälkeen.
Kirjoitti: Jultsu - 04.11.17 - klo:20:20
Mahtaako ECU ohjata tuota puolaa suoraan? Saattanut ECUn transistoriohjattu lähtö ottaa kipeää.
Otsikko: Vs: Jetta fsi 1.6 2006 ei käynnisty puolan vaihdon jälkeen.
Kirjoitti: o.b. - 04.11.17 - klo:22:53
Sulake?
Otsikko: Vs: Jetta fsi 1.6 2006 ei käynnisty puolan vaihdon jälkeen.
Kirjoitti: TeeTeeTee - 04.11.17 - klo:23:45
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 04.11.17 - klo:22:53
Sulake?

Mikähän sulake on puolalle? Löytyykö konepellin alta vai kojelaudan kyljestä? Ja sulakkeen numerokin auttais :)
Otsikko: Vs: Jetta fsi 1.6 2006 ei käynnisty puolan vaihdon jälkeen.
Kirjoitti: o.b. - 05.11.17 - klo:16:54
No ei puolalle tietty ole omaa sulaketta. Mutta ohjaus tulee ECU:lta ja sille saattaa olla useampikin sulake.

Joku lämpötila-anturikin tuossa näyttää oireilevan. Sekin saattaa vaikuttaa käynnistykseen. Varsinkin moottorin lämpötila-anturi saattaa estää käynnistyksen kun ECU luulee koneen olevan lämmin.