VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf / Jetta V (03–08) => Aiheen aloitti: Uuppa - 22.10.17 - klo:19:18

Otsikko: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: Uuppa - 22.10.17 - klo:19:18
Juu, otsikossa mainitut valot palavat, vikakoodit luettiin aikanaan ja taka abs-anturit menivät vaihtoon, perjantaina vikakoodit luettunja tyhjennetty ei anna enään yhtään vikakoodia mutta valot syttyvät uudelleen erona edelliseen on ettei käsijarrun valo enään vilku ja pidä ääntä.

Auto menossa katsastukseen ensi viikolla ja veikkaan että valojen takia tulossa hylkyä varmasti, onko muilla ollut samaa murhetta ja mikä on paljastunut sitten syyksi lopulta ja oliko miten iso ja hintava ongelma hoitaa

Kaikki ehdotukset ja vastaukset otetaan vastaan hermot alkaa loppua auton suhteen pahasti...
Otsikko: Vs: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: M_M - 22.10.17 - klo:19:29
No milläs niitä vikakoodeja on sieltä yritetty etsiä? VCDS on se oikea vaihtoehto. Käytännössä väittäisin mahdottomaksi tilanteeksi sen, että vikavalot palavat mutta vikakoodeja ei ole. Kaikki pilipalilukijat eivät vaan niitä koodeja löydä.
Otsikko: Vs: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: Uuppa - 22.10.17 - klo:21:13
Ekalla kerralla luetutin slamitilla koodit, perjantaina kävin motonetilla tekemässä järjestelmä testauksen ja silti ei mukamas löydä mitään joten slamit saa auttaa.

Ihmettelen mikä voi muka enään olla vikana jos alkuperäinen ongelma on hoidettu pois alta, oisko abs-ohjainyksikkö sökönä :o
Otsikko: Vs: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: jannesn - 22.10.17 - klo:21:29
Nuo vikavalot voivat syttyä monesta syystä, mm. airbagien vioista, ja voi olla jokin ihan erillinen vikakin päällä. Kuten todettu, kunnon laitteella vikakoodit lukuun.
Otsikko: Vs: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: M_M - 23.10.17 - klo:06:42
Lainaus käyttäjältä: Uuppa - 22.10.17 - klo:21:13
kävin motonetilla tekemässä järjestelmä testauksen ja silti ei mukamas löydä mitään

Eipä ole ensimmäinen kerta. Itsekin olen avustellut VCDS:n kanssa koodeja ulos volkkareista, joissa vikavalot loistaa taulussa ja motomaatti ei löydä mitään. Ihan turhaa kaataa rahojaan noihin motonetin vehkeisiin...
Otsikko: Vs: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: Uuppa - 09.11.17 - klo:17:42
Juuh, nyt sitten on autoon pistetty rahaa ja huolella kun sain tänään auton haettua VW Airportista johon sen tiistaina vein, 3880e on kova hinta
mutta sen arvoinen, aloitukseen liittyen abs anturin vaihto ei hyödytä jos nopeuskehä sekä laakeri ovat myös paskana :D auto sai ylsyn katsastuksessa
viime kuun lopulla ja pieni listä jonka vein maahantuojalle ja sanoin että kuntoon kasvoikin isommaksi johtuen etten minä saati katastusapina
löytänyt kaikkea muuta mikä lisäsi alkuperäistä hinta-arviota huomattavasti, 6 sivua kaikenlaista osaa yms. työtä jota autoon tehtiin selittänee hinnan

Auto on kuitenkin pirun hyvä aina ollut ajaa sekä helppo huoltaa ja suht edullinen ylläpitää ja osia saa helposti samoin koripuolella hommissa ollessani
5 koppaiset on helpoimpia autoja purkaa muihin verrattuna
Otsikko: Vs: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: Jultsu - 09.11.17 - klo:17:56
Siellähän on sitten ihan urakalla etsitty "vikoja", mm. varmaan kaikki jarrulevyt ja palatkin on vaihdettu, muodolliseen 800e kokonaishintaan?
Otsikko: Vs: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: Uuppa - 09.11.17 - klo:18:25
Oikein arvasit, samalla meni niin pirusti kaikkea osaa ja säätivät samalla ohjauskulmat yms. Kyllähän se kirpaisee mutta tällaista se autoilu on, ei se koskaan halpaa ole  ;D
Otsikko: Vs: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: Jultsu - 09.11.17 - klo:18:43
Ihan mielenkiinnosta haluaisin kyllä nähdä mitä tuossa on oikein tehty jos kuusi sivua on saatu aikaiseksi korjauksia.  :o :o :o
Otsikko: Vs: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: mfroberg - 09.11.17 - klo:18:50
Huhhuh, korjauksen hinta on kutakuinkin sama kuin auton rahallinen arvo.
Otsikko: Vs: Golf 2006 1.6 Abs ja esp valo palaa
Kirjoitti: make58 - 14.11.17 - klo:11:29
mun golffissa paloi kans noi abs/eps valot ja takanavasta menny abs kehä, 200â,¬ uus kehä töineen, helppo myös ite vaihtaa jos löytyy se napapultin avain.