VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: seattti - 11.10.17 - klo:20:01

Otsikko: Seat Altea xl, vm2011 Bensan haju sisätiloissa
Kirjoitti: seattti - 11.10.17 - klo:20:01
Terve, löytyiskö täältä tietoa siihen, että  kun auto on tyhjäkäynnillä niin (ilmastoinnista?) tulee voimakas bensan haju sisälle, mutta poistuu heti kun lähtee liikkeelle?

kiitos jo etukäteen ;)