Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: seattti - 11.10.17 - klo:20:01
Otsikko:
Seat Altea xl, vm2011 Bensan haju sisätiloissa
Kirjoitti:
seattti
-
11.10.17 - klo:20:01
Terve, löytyiskö täältä tietoa siihen, että kun auto on tyhjäkäynnillä niin (ilmastoinnista?) tulee voimakas bensan haju sisälle, mutta poistuu heti kun lähtee liikkeelle?
kiitos jo etukäteen ;)
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat