VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Tiguan II (16-) => Aiheen aloitti: TV 1943 - 01.10.17 - klo:12:12

Otsikko: Vanteiden sopivuus
Kirjoitti: TV 1943 - 01.10.17 - klo:12:12
Onko tietoa sopiiko vanhemman tiguanin 16 " renkaat uudempaan , jossa vakiona 17" .
Jäi talven ajetut nastarenkaat vw omilla vanteilla . Jarrulevyjen koko ja jarrujen rakenne
Varmaan ratkaisevat .
Otsikko: Vs: Vanteiden sopivuus
Kirjoitti: Jultsu - 01.10.17 - klo:13:21
Minkä kokoiset kiekot siellä nyt sitten ovat edessä? Joku 320mm voisi olla siinä rajoilla että mahtuuko vielä 16" alle.
Otsikko: Vs: Vanteiden sopivuus
Kirjoitti: TV 1943 - 01.10.17 - klo:18:17
Nyt on ajossa -08 malli 16" vanteilla . Tulossa -17 malli 17" vanteilla .
Eivät tienneet / halunneet sanoa liikkeessä sopiiko vanhat renkaat uuteen .
Otsikko: Vs: Vanteiden sopivuus
Kirjoitti: Jultsu - 01.10.17 - klo:19:38
Jarrulevyistä kyselin..
Otsikko: Vs: Vanteiden sopivuus
Kirjoitti: TV 1943 - 01.10.17 - klo:20:34
-17 malli , 17" renkailla vasta tulossa joskus syksyllä . Eipä ole mistä
mitata . Ehdimpä tuon nähdä myöhemmin , jätin kuitenkin renkaat
Itselle kun eivät niistä mitään hyvittäneetkään .
Otsikko: Vs: Vanteiden sopivuus
Kirjoitti: Cayman - 02.10.17 - klo:08:06
Sovittimet eivät anna 16” koko tähän uuteen Tiguun,mutta saattaa ne silti mahtua mutta ovat melkovarmuudella koomisen näköiset alla?

https://www.specialfalgar.fi/vanteet/vanneopas/Volkswagen-Tiguan-5N(16-).aspx?get=wheel&id=2200 (https://www.specialfalgar.fi/vanteet/vanneopas/Volkswagen-Tiguan-5N(16-).aspx?get=wheel&id=2200)


Jännä etteivät vaatineet liikkeessä mukaan toisia renkaita,itsellä ollut aina kauhea kitinä ja hyvitystä alemmas jos vain yhdet renkaat vaihtoautossa
Otsikko: Vs: Vanteiden sopivuus
Kirjoitti: TV 1943 - 02.10.17 - klo:08:44
Kyllä liike sai kahdet renkaat , sattui olemaan kitkat toisina talvirenkaina .
Oletan renkaiden ulkomittojen olevan lähellä toisiaan . 16" renkaissa on
enemmän ilmaa vanteen ja asfaltin välissä . Siitä on taas hyötyä kun
ajetaan pois asfaltilta . Saattaa pitokin parantua kun klapikärryä kiskoo
talvisilla mökkiteillä .
Ei näillä ole merkitystä renkaiden valinnassa , mutta kun ne nyt tuossa
ovat olemassa voisi hyödyntää . Jollei käy laitetaan myyntiin .