Eli tuossa pari päivää sitten Sellosta lähtiessä auto ilmoitti että jäähdytysnesteet ovat vähissä. Näin olikin ja ei muuta kuin lisäämään. Seuraavana päivänä oli sitten aamulla sama juttu, auto ilmoittaa että jäähdytysnesteet ovat vähissä. Tästä ihmetellen huoltoon jossa pähkittiin että pitää varmaan moottoria nostaa kun ei muuten näe vesipumppua eikä sitä mistä jäähdytysnesteet vuotaa. Mitään ennakkovaroitusta auto ei ole antanut ja yleensä jäähdytysnesteet ei kulu, eli vuoto on todellinen. Mutta mikähän siellä voi olla vikana, onko vesipumppu todennäköisin?
Jos olisin auton omistaja niin ettisin märkää paikkaa moottoritilasta taskulampun kanssa kylmällä ja kuumalla koneella. Lämppärin kennosta jos vuotaa niin huurruttaa ikkunat. Joskus vuoto voi esiintyä vain kuumalla koneella kun järjestelmässä on painetta. Kuumalla koneella vuotava neste myös hieman höyryää. Eli ei muuta kuin moottori kuumaksi, lamppu käteen ja ettiin vuotoa auton käydessä, noin reilu vuoto jo näkyy. Palotilaan nesteen menoa pidän epätodennäköisenä.