Muistaako kukaan 90-luvun volkkarin tyyppivian, jossa digitaalinen matkamittari nollautuu 300 000 km kohdalla? Oliko näille autoille olemassa jokin takaisinkutsu kampanja aikoinaan, asian korjaamiseksi? Vieläkin on yksilöitä liikenteessä, joiden mittarissa on muutama kymmenen tuhatta kilsaa. Todellisuudessa siis 300 tonnia ja paljon päälle. :D
Ajattelin vaan, että kuinkahan uniikki yksilö minulla oikein on. Vai onko näitä paljonkin? Saa ostaa pois jos haluaa. ;D
Takaisinkutsuista en ole kuullut,mutta näissä mittareissa jotka nollaantuvat,häviää samassa yhteydessä myös total teksti.
No aiemmin mekaanisten mittarien aikaan ne pyörähtivät ympäri 99 999 km jälkeen. Hieman parannusta siis ;D
Itselläni oli joskus Seat Cordoba -99 ja siinä meni mittari ympäri 300 tkm kohdilla. Noh, eihän noilla autoilla ajeta edes noin pitkälle muualla kuin täällä autoverolandiassa...
Rellussa -97 digitaali meni nollaan kun saavuttiin 400tkm. Matkaa ei kyllä saavutettu yhdellä koneella...