Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf / Jetta V (03–08) => Aiheen aloitti: Johan August - 02.09.17 - klo:10:11
Otsikko: Golf V sisälämpö
Kirjoitti: Johan August - 02.09.17 - klo:10:11
Mistähän mahtaa löytyä Golf V (-05) Climatronicin sisälämpötila-anturi Puhaltaa nätisti kylmää kun on LO asennossa mutta heti kun lämpöä nostaa pykälän ylöspäin 16.5'c niin järjestelmä alkaa työntää reilusti lämmintä ilmaa ohjaamoon.