VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: Julma.80 - 24.08.17 - klo:14:12

Otsikko: Huoltovälinäytön nollaaminen VCDS
Kirjoitti: Julma.80 - 24.08.17 - klo:14:12
Tein tänään Superbiin huollon. VCDS:llä yritin SRI:n kautta kuitata huollon mutta mutta...
Alasvetovalikosta antoi vain kaksi vaihtoehtoa jotka oli Noth-America only...
Eikös tuolla pitäisi olla useita vaihtoehtoja? Nollasin hätäpäissäni ajotietokoneen kautta mutta sehän muuttaa huoltovälin 15tkm/1 vuosi.

Täytyy asennella ohjelma uudelle läppärille ja kokeilla sillä mutta jos jollain gurulla olisi heittää villiveikkaus missä mättää?
Otsikko: Vs: Huoltovälinäytön nollaaminen VCDS
Kirjoitti: Seat-mies77 - 24.08.17 - klo:15:04
Tässä video-ohje nollauksen tekoon, pitää tosiaan nollata hieman vaikeamman kautta:

https://www.youtube.com/watch?v=R552yavYujM (https://www.youtube.com/watch?v=R552yavYujM)

Noista samoista valikoista lienee mahdollista myös muuttaa huoltovälin pituutta.