Tein tänään Superbiin huollon. VCDS:llä yritin SRI:n kautta kuitata huollon mutta mutta...
Alasvetovalikosta antoi vain kaksi vaihtoehtoa jotka oli Noth-America only...
Eikös tuolla pitäisi olla useita vaihtoehtoja? Nollasin hätäpäissäni ajotietokoneen kautta mutta sehän muuttaa huoltovälin 15tkm/1 vuosi.
Täytyy asennella ohjelma uudelle läppärille ja kokeilla sillä mutta jos jollain gurulla olisi heittää villiveikkaus missä mättää?
Tässä video-ohje nollauksen tekoon, pitää tosiaan nollata hieman vaikeamman kautta:
https://www.youtube.com/watch?v=R552yavYujM (https://www.youtube.com/watch?v=R552yavYujM)
Noista samoista valikoista lienee mahdollista myös muuttaa huoltovälin pituutta.