Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: ArPi - 24.08.17 - klo:14:10
Otsikko:
Mitkä iskarit H&R -40mm jousien kanssa. (passat variant -11)
Kirjoitti:
ArPi
-
24.08.17 - klo:14:10
Moro,
Minkälaiset iskarit olisi kyseisien jousien kanssa hyvät? Eka meinasin laittaa vakioiskareilla, mutta olisihan se jollain muilla parempi.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat