VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: ArPi - 24.08.17 - klo:14:10

Otsikko: Mitkä iskarit H&R -40mm jousien kanssa. (passat variant -11)
Kirjoitti: ArPi - 24.08.17 - klo:14:10
Moro,

Minkälaiset iskarit olisi kyseisien jousien kanssa hyvät? Eka meinasin laittaa vakioiskareilla, mutta olisihan se jollain muilla parempi.