Autona Passat 3C 2007. OBDeleven tarjoaa seuraavan vikakoodin, mitä ei pysty nollaamaan:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35): Faulty
Mitä tuo tarkoittaa? Webastoa ei autossa ole ja climatronic toimii mielestäni ihan hyvin, joskin ykkösnopeudella saattaa pitää pientä sivuääntä.
Lisälämmitin on rikki. Lämmitin on vastuselementti ilmakanavassa joka nopeuttaa lämpöisen ilman puhallusta kylmällä säällä.
Tuolla enemmän juttua ja korjausohjeita myös: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=22429.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=22429.0)
Kiitos nopeasta vastauksesta! Eli talvella voi olla kylmähköä kyytiä luvassa jos en korjaa. Saa nähdä saanko purettua, tosin kolvi ainakin pysyy kädessä.
Vielä löytyi toinen vikakoodi, jota ei pysty nollaamaan.
02390 - interior ambient lighting regulator
Mihinkähän tuo viittaa, googlella ei paljoa apuja löytynyt...
^
Johonkin sisävalaistuksen säätimeen tuo viittaa, onko sitten katto- vai jalkatilavaistus kyseessä niin en osaa sanoa.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02390 (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02390)