VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: pascat - 11.08.17 - klo:22:43

Otsikko: 2,0tdi ei ota kierroksia
Kirjoitti: pascat - 11.08.17 - klo:22:43
Tere,

Mikä mahtaa olla kipuna 09 tdi pasuunassa kun ei ota kuin 2500rpm vaikka kaasu on pohjassa? Miettii hetken ja sitten saattaa kiekaista täydet kierrokset. Vika toistuu satunnaisesti.
Otsikko: Vs: 2,0tdi ei ota kierroksia
Kirjoitti: b1mpo - 11.08.17 - klo:22:45
Missä tilanteessa tuota tapahtuu?
Otsikko: Vs: 2,0tdi ei ota kierroksia
Kirjoitti: Jultsu - 11.08.17 - klo:23:09
Automaatti vai manuaali?
Otsikko: Vs: 2,0tdi ei ota kierroksia
Kirjoitti: pascat - 12.08.17 - klo:08:17
Auto on manuaali. Vika sattuu satunnaisesti. Eka kerta kesken ajon ja toinen heti käynnistyksen jälkeen liikkeelle lähdettäessä. Viimeksi kiihdyttäessä moottori kelasi 2500rpm tauluun ja hetken mietittyään sitten keräsi täydet kierrokset kaasupolkimen asentoa vastaavasti.
Otsikko: Vs: 2,0tdi ei ota kierroksia
Kirjoitti: axe - 12.08.17 - klo:08:44
ainakin kypsä ilmamäärämittari sai tuollaisen ilmiön aikaan vanhemmassa a-sarjan koneessa (galaxy)
Otsikko: Vs: 2,0tdi ei ota kierroksia
Kirjoitti: TDiih - 12.08.17 - klo:09:13
Lainaus käyttäjältä: axe - 12.08.17 - klo:08:44
ainakin kypsä ilmamäärämittari sai tuollaisen ilmiön aikaan vanhemmassa a-sarjan koneessa (galaxy)

+1. Kaverin AGR polo teki tätä samaa rikkinäisellä MAFilla. Vikakoodit kuitenkin eka lukuun, osia on turha vaihtaa mutulla.
Otsikko: Vs: 2,0tdi ei ota kierroksia
Kirjoitti: pascat - 14.08.17 - klo:15:40
Ahtopainesäätimen asentoanturin signaali epäluetettava. Tuollainen vikakoodi löytyi.
Otsikko: Vs: 2,0tdi ei ota kierroksia
Kirjoitti: Jultsu - 14.08.17 - klo:17:01
Jos vielä sen numerosarjan saisi, PXXXX -mallia.
Otsikko: Vs: 2,0tdi ei ota kierroksia
Kirjoitti: pascat - 14.08.17 - klo:20:18
Koodi oli p2563. Lisäksi tuli hehkun vikakoodi p0672.