Tere,
Mikä mahtaa olla kipuna 09 tdi pasuunassa kun ei ota kuin 2500rpm vaikka kaasu on pohjassa? Miettii hetken ja sitten saattaa kiekaista täydet kierrokset. Vika toistuu satunnaisesti.
Missä tilanteessa tuota tapahtuu?
Automaatti vai manuaali?
Auto on manuaali. Vika sattuu satunnaisesti. Eka kerta kesken ajon ja toinen heti käynnistyksen jälkeen liikkeelle lähdettäessä. Viimeksi kiihdyttäessä moottori kelasi 2500rpm tauluun ja hetken mietittyään sitten keräsi täydet kierrokset kaasupolkimen asentoa vastaavasti.
ainakin kypsä ilmamäärämittari sai tuollaisen ilmiön aikaan vanhemmassa a-sarjan koneessa (galaxy)
Lainaus käyttäjältä: axe - 12.08.17 - klo:08:44
ainakin kypsä ilmamäärämittari sai tuollaisen ilmiön aikaan vanhemmassa a-sarjan koneessa (galaxy)
+1. Kaverin AGR polo teki tätä samaa rikkinäisellä MAFilla. Vikakoodit kuitenkin eka lukuun, osia on turha vaihtaa mutulla.
Ahtopainesäätimen asentoanturin signaali epäluetettava. Tuollainen vikakoodi löytyi.
Jos vielä sen numerosarjan saisi, PXXXX -mallia.
Koodi oli p2563. Lisäksi tuli hehkun vikakoodi p0672.