VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: Tiipee - 01.08.17 - klo:11:34

Otsikko: Vcds apuja imatra
Kirjoitti: Tiipee - 01.08.17 - klo:11:34
Löytyskö imatran suunnilta VCDS apuja? Tarttis abs yksikköä vähän tutkailla OCTAVIA -98