Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: Tiipee - 01.08.17 - klo:11:34
Otsikko:
Vcds apuja imatra
Kirjoitti:
Tiipee
-
01.08.17 - klo:11:34
Löytyskö imatran suunnilta VCDS apuja? Tarttis abs yksikköä vähän tutkailla OCTAVIA -98
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat