Ongelmana että ilmastointi puhaltaa vain kylmää. Ilmeisesti joku lämpötila-anturi antaa nyt ihan ihmeellistä lukemaa, eli tuo Center vent temperature (instrument panel:driver side) 58.3°C. Onko kyseessä tuon ilmastointi paneelin (missä siis säätönapukat, nipukat, nappelit sekä nippelit sijaitsee) kahdesta anturista se vasen? Jos kyseessä juuri tämä anturi, onko ainut vaihtoehto ostaa uusi paneeli. Nyrkkiä on kyllä kokeiltu antaa. Ei toiminut.
(http://preview.ibb.co/npTV4a/nimet_n.jpg) (http://ibb.co/fcNZVF)
Lainaus käyttäjältä: wwollem - 14.07.17 - klo:23:08
Ongelmana että ilmastointi puhaltaa vain kylmää. Ilmeisesti joku lämpötila-anturi antaa nyt ihan ihmeellistä lukemaa, eli tuo Center vent temperature (instrument panel:driver side) 58.3°C. Onko kyseessä tuon ilmastointi paneelin (missä siis säätönapukat, nipukat, nappelit sekä nippelit sijaitsee) kahdesta anturista se vasen? Jos kyseessä juuri tämä anturi, onko ainut vaihtoehto ostaa uusi paneeli. Nyrkkiä on kyllä kokeiltu antaa. Ei toiminut.
(http://preview.ibb.co/npTV4a/nimet_n.jpg) (http://ibb.co/fcNZVF)
Mulla ois -10 octaviasta ehjä hyväkuntoinen paneeli, toki eroavaisuutena valojen värit väärät ainakin. Climatic siis tuo hyllyyn jäänyt.
Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 15.07.17 - klo:01:51
Mulla ois -10 octaviasta ehjä hyväkuntoinen paneeli, toki eroavaisuutena valojen värit väärät ainakin. Climatic siis tuo hyllyyn jäänyt.
Laitoin yv