VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: MiJuPe - 13.06.17 - klo:22:23

Otsikko: Vw Touran MY14
Kirjoitti: MiJuPe - 13.06.17 - klo:22:23
Saapikos tuosta automaatti valojen vaihtamis herkkyyttä säädettyä?aika herkästi vaihtaa xenoneille!
Ja saapikos tuota tehdas webaston automaatti kännistystä pois päältä?
Saapikos mitään lisämukavuus valikkoja mittariston valikkoihin?