Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: MiJuPe - 13.06.17 - klo:22:23
Otsikko:
Vw Touran MY14
Kirjoitti:
MiJuPe
-
13.06.17 - klo:22:23
Saapikos tuosta automaatti valojen vaihtamis herkkyyttä säädettyä?aika herkästi vaihtaa xenoneille!
Ja saapikos tuota tehdas webaston automaatti kännistystä pois päältä?
Saapikos mitään lisämukavuus valikkoja mittariston valikkoihin?
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat