VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: transit - 17.05.17 - klo:15:34

Otsikko: Yetin navin muistikortti
Kirjoitti: transit - 17.05.17 - klo:15:34
Ekaan naviin tutustumassa. Yetin mukana tuli navi. Kartasto on sd-kortilla. voinko suoraan päivittää nykyisen kortin vai onko hankittava uus. tarjolla olis ilmeisesti 12 gigaa