Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: transit - 17.05.17 - klo:15:34
Otsikko:
Yetin navin muistikortti
Kirjoitti:
transit
-
17.05.17 - klo:15:34
Ekaan naviin tutustumassa. Yetin mukana tuli navi. Kartasto on sd-kortilla. voinko suoraan päivittää nykyisen kortin vai onko hankittava uus. tarjolla olis ilmeisesti 12 gigaa
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat