VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: concorde - 12.05.17 - klo:09:59

Otsikko: Folkkari verkkokaupasta
Kirjoitti: concorde - 12.05.17 - klo:09:59
https://carshop.volkswagen.fi/ (https://carshop.volkswagen.fi/)

ja lööppilehden pohdintaa aiheesta.

http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201705112200131082_oa.shtml (http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201705112200131082_oa.shtml)

Mitä mieltä raati on moisesta? Uhka vai mahdollisuus?

Otsikko: Vs: Folkkari verkkokaupasta
Kirjoitti: Cayman - 12.05.17 - klo:11:22
Ehdottomasti mahdollisuus ja tulevaisuutta
Otsikko: Vs: Folkkari verkkokaupasta
Kirjoitti: passo_s - 12.06.17 - klo:12:36
Yrittelin Passattia rakennella  vw.fi sivuilla, siellä kun on autokonfiguraattori. Ajatuksena oli konfiguraattorin avulla vertailla työsuhdeautoon erilaisia varustetasoja ja paketteja. Hommasta ei tullut mitään. Netti konfiguraattorin kanssa ei päässyt juurikaan mitään hyödyllistä tekemään, se kun kaatuilee koko ajan, kolmatta viikkoa on autokonfiguraattori ollut enenmpi vähempi killissä :) Ei oikein anna hyvää kuvaa kun tuollainen kesken eräinen konfiguraattori kötöstely on verkossa. Passat on jo tilattu, perinteisesti myyjän kanssa varustepaketit setvittiin.