Morjestapäivää.
Ylätukivarret pitäs passattiin vaihtaa eteen, lueskelin jo, että pultti joka pitää tukivarret yhessä, saattaa olla jumissa. Suihkuttelin crc:tä sinne jo ja huomenna ajattelin alkaa rassaan. Suolateillä täällä etelässä tullu ajettua ja paljon.. luulisi että aika jumissa.
Muttamutta, en eläessään ole tukivarsia vaihellu mihinkään. Mitä kaikkea tosta pitää irrottaa että saa nuo ylätukivarret irti? Tunkata koko pakettia ylöspäin ja sitte se kyseinen jumipultti irrottaa, vai pitääkö esim. alatukivarsi yms. löysätä eka irti?
Kiitokset etukäteen jo sille, joka tietämätöntä jaksaa vaivautua auttamaan!
Eipä siinä juuri muuta tarvi, sieltä toisesta päästä saa myös pultit irti irroittamatta koko tolppaa. Ei tarvi tunkata mitään ylös, riittää kun nurkka roikkuu pukilla.
Kiitos nopeasta vastauksesta! 8)