VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3B/3BG (96 - 05) => Aiheen aloitti: lj123 - 31.01.17 - klo:19:32

Otsikko: Passat 3BG ja uuden soittimen mikrofonijohdon veto
Kirjoitti: lj123 - 31.01.17 - klo:19:32
Tuli hankittua Android-soitin ja sen mikrofoni pitää saada vedettyä jonnekin vasemman a-pilarin paikkeille.

Onnistuuko sen tuossa Passatissa pujottelemaan ilman suurempia purkamisia? A-pilarin lista nyt irtoaa helposti ja sulakeboksin kautta saa kojelaudan sisään, mutta meneekö se sieltä helposti vaikka jollain rautalangalla pujottamalla radiolle asti?

Ei huvittaisi kesken asennuksen huomata, että pitää esim mittaristoa tai muuta irrottaa.
Otsikko: Vs: Passat 3BG ja uuden soittimen mikrofonijohdon veto
Kirjoitti: Jultsu - 31.01.17 - klo:20:06
Kyllä sen saa melko vähällä vaivalla jos ottaa sen ratin alapuolisen muovin irti, sen jälkeen suora näköyhteys johtoon lähes koko matkalta.
Otsikko: Vs: Passat 3BG ja uuden soittimen mikrofonijohdon veto
Kirjoitti: lj123 - 31.01.17 - klo:20:16
Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 31.01.17 - klo:20:06
Kyllä sen saa melko vähällä vaivalla jos ottaa sen ratin alapuolisen muovin irti, sen jälkeen suora näköyhteys johtoon lähes koko matkalta.
Kiitti, eiköhän tuon sitten saa tehtyä, Gps antennin ajattelin laittaa hansikaslokeron kautta