Tarvitsisin luotettavaa koodaaja vaihtamaan auton tieto järjestelmän koodin että saisin
Multimediasoittimen toimimaan koska tällä hetkellä herjaa can17 vikaa muuten soitin
Toimii hyvin paitsi kun laitan vilkun oikealle nin ilmoittaa ei siggalia soitin audiosources DS-611 pitäisi tukea auton omaa can väylää onko jollain tietoa ja taitoa autta.kiitos jo etukäteen!!