VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3B/3BG (96 - 05) => Aiheen aloitti: lj123 - 23.01.17 - klo:13:47

Otsikko: Tuulilasinpesunestesuuttimen vaihto
Kirjoitti: lj123 - 23.01.17 - klo:13:47
Ajattelin tuollaisen vaihtaa, kun nyt pysyy vain teipillä kiinni.

Mutta miten sen saa tehtyä? Letkun saa irti, mutta johdot näyttää olevan jollain liimamassalla kiinni. Kuuluuko niiden olla niin, vai onko tuossa jokin viritys?