VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: audia4tdi - 12.01.17 - klo:20:40

Otsikko: T4 lämmityslaitteen kennonvaihto
Kirjoitti: audia4tdi - 12.01.17 - klo:20:40
Lämmityslaitteen kenno rupes vuotamaan ja pitäs saada vaihdettua, löytyykö keltään ohjeita tai tietoa minkalainen homma. Näyttää ainakin pahalta varmaan kojelauta irti ja sitä rataa....  Auto on trasnsporter 2.4d -94.
Otsikko: Vs: T4 lämmityslaitteen kennonvaihto
Kirjoitti: Larmatin - 13.01.17 - klo:18:03
ei oo kyllä sellaista koskaan joutunut töissä uusimaan(ne on ikuisia).. lähtee vaan purkaa kojelautaa niin jostain se sit paljastuu:)
edit:räjäytyskuvasta kun kattoo niin se lähtee ylöspäin eli varmaankin saat purkaa kojelaudan aikas atomeix.onnee