Lämmityslaitteen kenno rupes vuotamaan ja pitäs saada vaihdettua, löytyykö keltään ohjeita tai tietoa minkalainen homma. Näyttää ainakin pahalta varmaan kojelauta irti ja sitä rataa.... Auto on trasnsporter 2.4d -94.
ei oo kyllä sellaista koskaan joutunut töissä uusimaan(ne on ikuisia).. lähtee vaan purkaa kojelautaa niin jostain se sit paljastuu:)
edit:räjäytyskuvasta kun kattoo niin se lähtee ylöspäin eli varmaankin saat purkaa kojelaudan aikas atomeix.onnee