Onkohan ongelma autossa, käyttäjässä vai ohjelmassa, kun en pääse koodilla 31347 Security Accessiin edes katsomaan mitään? Vai toimiiko ko. koodi edes Superb II:ssa? Aina pukkaa kuvan mukaisen errorin.
(http://kalliorinne.fi/temmellyskentta/error.png)
31347 koodi on käytössä vain MQB-alustaisten autojen keskuselektroniikalle Adaptation-säätöjä varten.
Sinun superbisi on "vanhakoppainen", eli pohjautuu Golf VI-sähköihin, joten siellä tuota koodia ei käytetä. Suosittelen opiskelemaan vähän ennakkoon mitä on tekemässä ennen kuin alkaa touhuilemaan liikaa. VCDS:n kanssa kun voi auton sekoittaa aika huolellisestikin jos ei tiedä mitä tekee tai tekee asiat vahingossa päin mäntyä.