VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: BobSmith - 23.12.16 - klo:08:28

Otsikko: Joulutervehdys
Kirjoitti: BobSmith - 23.12.16 - klo:08:28
Tulin vaan toivottamaan Hyvää joulua kaikille foorumin lukijoille.

Toimikoon rakkineenne/vaggineenne hyvin koko joulun pyhien ajan ja myös tulevana vuonna  8)

Nauttikaa kinkustanne ja jouluoluestanne ja pienestä hengähdyshetkestä keskellä pimeää kaamosta! (Tai-mistä-nyt-sitten-olittekaan-ajatellut-nauttia).  :D