VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: PTP2 - 26.11.16 - klo:21:57

Otsikko: Mootorin lämmöt
Kirjoitti: PTP2 - 26.11.16 - klo:21:57
T4 2,5 AJT koneella vm 2000 moottorin lämmöt ei nouse riittävän ylös
jo nolla kelissä saa keulan peittää että saa viisarin normaali lämpöihin.
Vaihdettu termari 2 kertaa sekä koppa ei vaikutusta havainto kesältä kärry perässä täys nyytti päällä niin flektit vain hetken päällä kun pysähtyi
Otsikko: Vs: Mootorin lämmöt
Kirjoitti: PenaPuistoK - 27.11.16 - klo:00:20
Joku tulpannu EGR:n...
Otsikko: Vs: Mootorin lämmöt
Kirjoitti: Larmatin - 27.11.16 - klo:23:35
Ei vaikuta egr näissä koneen lämpöihin oikeastaan mitään. aloita siitä lämpeneeko se moottori yhtäpaljon kuin mittari antaa ymmärtää.
Näissä paljon anturi ja mittarivikoja.
Edit: toimiiko sun lisälämmitin ollenkaan?
Otsikko: Vs: Mootorin lämmöt
Kirjoitti: PTP2 - 29.11.16 - klo:11:32
jeps,EGR toiminnassa ja moottorin lämmöt mitattu ulkopuolisella mittauksella koneen lämmöt alhaiset 65-78 astetta.Testattiin hallissa +20 peitetiin syylari kokonaan lämmöt nousi termari aukes n.88 ja flektit pyörimään n.90. ja rupes tulee lämmintä.Syylarin virtaus? onko tietoo oliko jo tässä vuosi mallissa ,että lämpö piti ostaa erikseen >:(
Otsikko: Vs: Mootorin lämmöt
Kirjoitti: Larmatin - 29.11.16 - klo:16:54
joo ei ne hirmuja oo lämpenee. ei flekit kuulu lähtee 90ast päälle.
onko sulla väliseinää autossa?