Mihin on helpoin laittaa lämppärin pistoke?
Puskuriin? Pääsiskö maskin kautta laittamaan?Miten maski lähtee irti,yläpuoli maskista lähtee mutta puskurin puolelta kiinni mutta miten?
Kumpi lämmitin kannattaa laittaa -letku vai säteily?
Webastohan tuossa on vakiona mutta akku ei kestä lyhyessä ajossa ,eka aamu kun oli -17 niin 25min weba päällä niin ei enää startannu......niin autohan on -16 mallin Caddy 2.0 TDI