VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: jssimoon - 20.08.16 - klo:17:56

Otsikko: Rcd 300 mp3 aux liittimen asennus
Kirjoitti: jssimoon - 20.08.16 - klo:17:56
Osaako joku neuvoa kuinka saan äänen tulemaan tuon auxin kautta? Tilasin johdon linkki: https://www.google.fi/search?q=vw+rcd+300+aux+cable&client=tablet-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwih9ubandDOAhVM3SwKHbEYCD4Q_AUIBygB&biw=1920&bih=1080#imgrc=DtyKBA3EXbvVpM%3A (https://www.google.fi/search?q=vw+rcd+300+aux+cable&client=tablet-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwih9ubandDOAhVM3SwKHbEYCD4Q_AUIBygB&biw=1920&bih=1080#imgrc=DtyKBA3EXbvVpM%3A)
Ja asensin sen mutta ääntä ei kuulu ja kaksoisnapautus cd painikkeeseen ei muuta äänilähtöä auxille!
Otsikko: Vs: Rcd 300 mp3 aux liittimen asennus
Kirjoitti: Henkk-a - 21.08.16 - klo:16:34
Jos tuo tulee CD-vaihtajan lähtöön radion taakse kiinni, niin VCDS:llä tai vastaavalla pitää kytkeä CD-vaihtaja käyttöön. Itsellä tuo ei sitä vaatinut mutta riippuu varmasti aux-liittimen mallista.
Otsikko: Vs: Rcd 300 mp3 aux liittimen asennus
Kirjoitti: Jultsu - 21.08.16 - klo:16:41
Välttämättä sekään ei auta, muistelen että joihinkin soittimiin piti kytkeä laite joka emuloi tuota cd-vaihtajaa, pelkkä johdonpätkä ei vielä riitä.
Otsikko: Vs: Rcd 300 mp3 aux liittimen asennus
Kirjoitti: Henkk-a - 21.08.16 - klo:16:48
Voi olla joo noinkin, kuvan perusteella tuo ainakin näyttää yksinkertaisemmalta kuin omani.

Itsellä on tämä: http://www.ebay.com/itm/AUX-IN-Interface-Adapter-Kabel-VW-RCD-200-210-300-310-500-510-MFD2-RNS-DVD-IPOD-/260989569321 (http://www.ebay.com/itm/AUX-IN-Interface-Adapter-Kabel-VW-RCD-200-210-300-310-500-510-MFD2-RNS-DVD-IPOD-/260989569321)
Otsikko: Vs: Rcd 300 mp3 aux liittimen asennus
Kirjoitti: jssimoon - 21.08.16 - klo:17:59
kiitoksia vastauksista! tarvii käyttää auto jollain kellä vaadittavat laitteet.
Otsikko: Vs: Rcd 300 mp3 aux liittimen asennus
Kirjoitti: MOP - 24.11.18 - klo:12:26
Moi, -06 passat, mustanappisella rcd-300 soittimella. Hansikaslokerossa on ipod liitin, mutta tarviaisin aux:in jotta saa siitä puhelimen 3.5mm  kuulokeliitännästä äänet soittimelle. tarvitsenko vain aux kaapelin siihen ipod kaapelin tilalle?