VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: makeee2 - 11.08.16 - klo:21:32

Otsikko: Vw transporter 2.5tdi automaatti
Kirjoitti: makeee2 - 11.08.16 - klo:21:32
Kyselisin semmoista että miten tämä t4 mallin volkkarin automaattilaatikko kestä/toimii? kannattaako pysyä vain manuaali askillisessa? ja mikähän mahtaisi olla vikana automaatissa kun ei toimi kun ykkönen kakkonen ja pakki? eikä kerennyt oireileen ennemin
Otsikko: Vs: Vw transporter 2.5tdi automaatti
Kirjoitti: Larmatin - 13.08.16 - klo:22:23
ainakin sen lootan öljypohja joskus mätänee puhki