Kyselisin semmoista että miten tämä t4 mallin volkkarin automaattilaatikko kestä/toimii? kannattaako pysyä vain manuaali askillisessa? ja mikähän mahtaisi olla vikana automaatissa kun ei toimi kun ykkönen kakkonen ja pakki? eikä kerennyt oireileen ennemin
ainakin sen lootan öljypohja joskus mätänee puhki