Muutama päivä sitten huomasin, että kun kiihdytän Polon hieman yli 100 km/h vauhtiin, alkaa aivan yhtäkkiä tasainen ulina. Ulinaan ei vaikuta jos teen kaartelevia ohjausliikkeitä. Ulina kuuluu siis vain 100km/h ylöspäin, muuten on äänet kurissa. Eniten ihmetyttää kun tuo ulina alkaa ihan yhtäkkiä ja voimakkaana, eikä ole "tasaisesti voimistuva". Renkailla ajettu vasta tämä kesä. Onko ideoita?