Mikähän vois aiheuttaa tuollaisen ilmiön?
Öljynpainetta luulis olevan kun sillä on tollai ajeltu kymmeniä tuhansia.
En tunne auton huoltohistoriaa enkä tekniikkaa muutenkaan, mitä öljypuolen antureita sieltä löytyy?
Onnistuisko antureiden toiminnan mittaus?
laturin piuha poikki(tyyppi-Vika)