VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Rutku - 05.07.16 - klo:07:02

Otsikko: TRANSPORTER SYNCRO 2.5TDI AXL 2001 öp valo palaa ja summeri soi säännöllisesti.
Kirjoitti: Rutku - 05.07.16 - klo:07:02
Mikähän vois aiheuttaa tuollaisen ilmiön?
Öljynpainetta luulis olevan kun sillä on tollai ajeltu kymmeniä tuhansia.
En tunne auton huoltohistoriaa enkä tekniikkaa muutenkaan, mitä öljypuolen antureita sieltä löytyy?
Onnistuisko antureiden toiminnan mittaus?
Otsikko: Vs: TRANSPORTER SYNCRO 2.5TDI AXL 2001 öp valo palaa ja summeri soi säännöllisesti.
Kirjoitti: Larmatin - 18.07.16 - klo:22:45
laturin piuha poikki(tyyppi-Vika)